1e week in Dysart

Hallo:)

Vandaag alweer een week bij het gezin. En ik vermaak me hier prima! De familie is heel gezellig. Vanaf zondag ben ik begonnen met 'werken'. De dag begint hier altijd vroeg want om kwart over 5 gaat mijn wekker. De kinderen gaan dan voor ze naar school gaan eerst zwemmen. Het is wel lekker om de dag zo vroeg te beginnen want rond 1 uur is het soms 40 graden dus dan doe je ook niet zoveel. Maar het is heeeeerlijk al die zon;)

Over 4 weken hebben ze hier 6 weken zomervakantie. De kinderen zijn daarvan ongeveer 5 en een halve week weg. Dus ik kan dan ook weg:) Mijn host mum, Sue, en ik zijn aan het uitzoeken waar ik dan naar toe zal gaan. Dus dat laat ik jullie nog wel weten. Na 6 dagen werken heb ik ook altijd 6 dagen vrij. Dus ik heb genoeg vrije tijd om wat andere plaatsen te bezoeken. Want het plaatsje Dysart is wel erg klein. Ze hebben wel een gezellige pub waar ik wel met andere Au Pairs en mensen uit het dorp naar toe ga.

Kunnen jullie al bijna schaatsen?;)

Leafs!!

Reacties

Reacties

Lisanne

He leave!
Mooi dast t dear sa nei dien zin hast& ek belangrijk dat het een leuk gezin in. goed om te jherren!!

Haha, nee schaatsen jherre zit er nog net in!
xxx

Ietske

Lieve Rixt! Wat super dat je je daar zo goed vermaakt :) En dat je zometeen alweer een lange tijd vrij bent! Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen. :) Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier!

Dea

Lieve Rixt!

Wat klinkt dat lekker zeg 40 graden, ik ben jaloers!
Hier lopen we ondertussen alweer met handschoenen, dikke sjaals en dikke jassen, brrrr!
Maar t is nog niet zo koud dat we schaatsen kunnen hahah!

Ben blij dat je je daar al zo goed vermaakt en ben benieuwd wat je nog allemaal doen gaat!

Je houdt ons wel op de hoogte met jaloersmakende berichtjes he?

Heeeel veeel plezieeer!!

x

yoram

Hey Rixt!

Zo te horen heb je daar een,luizenleventje want mijn wekker gaat ook om kwart voor 5, maar ik mag helaas niet eerst zwemmen! Maar vind het wel heel dapper wat je allemaal doet ! Veel succes de komende tijd, en we blijven je volgen ! !

Dikke tut yoram

Nanke

Hoi Rixt!
We zijn blij om te lezen dat je het naar je zin hebt, super!!!
Wat een leventje, om jaloers op te worden!
Heel veel plezier en geniet van het heerlijk warme weer!
En je krijgt de groeten van Tom (van de pomp)
We blijven je volgen!!!
Groetjes,
Homme, Geppy, Klaas & Nanke

Marrit

Hee Rixt,

Super dat je het tot nu toe zo naar je zin hebt en dat het zulk heerlijk weer is! vandaag is 't hier koud en na 't weekend wordt het alleen maar kouder..

Ben benieuwd wat je gaat doen in die 5 en halve week.

Maak er wat moois van!!
x marrit

Ingrid

Hallo Rixt,

Super dat je het naar je zin hebt daar.
En bijna al weer vakantie!!
Geniet van het mooie weer daar, hier is het koud.

Groetjes Ingrid.

Moniek

Klinkt goed allemaal, geniet ervan! Ik ben woensdag aangekomen bij mijn gezin. Ik heb niet zoveel vrije tijd als jij maar het is wel heel erg leuk. Heerlijk he die zomer! :)

kees

Hoi Rixt,

Mooi dat je het naar je zin hebt we missen je allemaaaaaal bij de pomp. He Rixt als je straks toch vakantie hebt dan weet ik nog wel een vakantie baantje in terwispel. Geniet ervan en we blijven je volgen.
groetjes Kees en Sonja

Sieta

Hey Rixt, leuk om zo iets van je avonturen daar te horen. Zwaar leven hoor ;-D en jaloers op t warme weer, tis hier alleen maar mistig en triest. Heel veel plezier. Grtjs uit Akkrum van Sieta (en Tjerk )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active