Australië

Hallo allemaal!

Zoals de meesten wel weten wil ik als Au Pair naar Australië. Ik heb me een tijdje geleden al ingeschreven bij de organisatie Travel Active. Zij hebben mij in contat gebracht met een aantal families. Vorige week heb ik een paar keer geskypet met een familie, de moeder Suzanne en haar kinderen, Chloe (9) en Jozsef (8) uit Dysart, Queensland. We hebben leuke en vooral ook erg gezellige gesprekken gehad.

Na een paar keer skypen, hebben we dus ook besloten dat ik voor een half jaar als Au Pair bij hun ga wonen. Omdat ze nu zonder Au Pair zitten willen ze het liefst dat ik zo snel mogelijk naar hen toe kom. Vandaar dat ik nu vertrek op 6 november, op 8 november kom ik dan in Brisbane aan waar ik tot de 13e blijf om de Au Pair organisatie in Australië te bezoeken.

Dus ik ben nu bezig met de laatste voorbereidingen en dan ben ik er klaar voor om naar het heerlijk warme Australië af te reizen :)

Liefs Rixt!

Reacties

Reacties

Gea

Super leuk voor je! Fijn dat je een leuk gezin gevonden hebt, en je gaat er vast een super-tijd hebben! Geniet er van! En denk aan ons als je bij 35gr op het strand ligt....

Ingrid

Ik wens je een prachtige verblijf toe in het warme Australië, en geniet er van.

Jouke en siepie dam

Wat in utdaging. Nim it der fan. sykest et mooie waar op? gelyk hast .

Nynke N

Hey Rixt,

Ik ha m foon!! Folle plesier in Australie!
Genietsje dr lekker fan!

Leafs en groetsjes

Henny Hoekstra

Ik (wij) wens je een hele fijne leerzame tijd toe en zal je op de voet volgen

Laura van Travel Active Au Pair

Jaja, nu komt het echt heel dichtbij! We zullen je zeker gaan volgen, hier vanuit Nederland. :)

klas B4 vso talryk

Lieve Rixt, wat een geweldig aventuur. We zijn ontzettend trots dat onze juf dat gaat doen. Jammer dat we niet mee kunnen!!!! Maar we gaan je volgen!!! Heel veel plezier daar en geniet er lekker van !!!! Dikke tút fan Willem,Hassan,Jeen,Frank,Dennis,Tjitske,Esther, Geeske Wietske, Johanna en natuurlijk Truus, Loes en Froukje.

Nanke

Hoi Rixt!

Ik wens je een hele goede reis toe en ben heel erg benieuwd naar je verhalen en foto's.
Heel veel plezier en geniet ervan!!!

de vries witte paarden

hoe is de reis verlopen ,goed hoop ik, wens de familie waar je komt veel geluk met je
groeten van uit witte paarden

Hans van der Linden

Wat grappig, ik de eigenaar van Travel Active, Mark Maasdam, is een kennis van me.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active