Eerste dagen in Brisbane

Mijn reis naar Australië is goed gegaan. Wel een erg lange vlucht maar dat wist ik van te voren natuurlijk al;)

8 nov om 10 uur ben ikin het hostel aangekomen.Daar heb ikm'n bagage neergezet en ben Brisbane even ingegaan. 's Avondsal even met Anna enmem geskypet en nog even in de bar gezeten van het hostel.Vandaag heb ik ook het ticket van de Au Pair familie gekregen, de 13e vlieg ik naar Emerald waar mijn 'host mom' me dan op komt halen. Ik ben erg benieuwd en heb er veel zin in :) Ik zal nu even te zwemmen en vanavond gaan we hier barbequen. Noflik!

Bedankt voor jullie berichtjes, erg leuk :)

Reacties

Reacties

Gea

En, is t er moai? Moai waar seker? Bist wurch fan de reis of falt t ta? Hast al meer au=pairs moete? No ja, swimme en bbq, dat klinkt mar goed! Groetnis ut in wiete polder!

mem

Dat liket al goed. Wij moatte der hjir net oantinke om te swimmen as te bbq bûten ;(
Tút

Tiny

De bern fregen al hieltiid asto al yn Australië wiest. Se koene hun net foarstelle dat je sa lang yn it fleantûch sitte.
Groetnis en tot it oare ferhaal.

Aeltsje

Hey Rixt,
Krekt noch efkes mei jim'mem belle.
Sy sei al dat'st te plak wiest!
Moai sa!
Earst mar in protte wille yn Brisbane!

tante geartsje

Leave Rixt,
Ik schrijf je in in nederlands , want mijn fries is maar beperkt. Heb vanmorgen even met je moeder gebeld en de eerste verhalen gehoord.
Wat fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad.Ik hoop dat je nog een hele fijne tijd in Australië zult hebben.
Ik bewonder je wel hoor Rixt, je doet het maar!!!!!!!Ik wou nog afscheid van jou nemen, maar voor dat ik bij mijn "positieven" kwam was jij al vertrokken.!!!!!jammer, jammer jammer!!!!
Ik wens je een hele fijne tijd en ga je gezellig volgen.
Dikke tût tante Geartsje.

Froukje

Hoi Rixt:
al yn australie!!!!knap hjer!Een hiel fijne tiid tawinske en ost foto's op dizze site setst dan geane we dy mei de bern ût de klasse sjen!
groetnis Froukje

Ilja

Wat fijn dat de reis en eerste aankomst al goed is gegaan, zeg! En zwemmen en barbecueën...we zijn echt niet jaloers, want wij zien hier elke dag dolfijnen in het weiland. Nee hoor, hier is het mistig en koud :-/ heimwee is niet nodig. Wel stoer, hoor, dat je zo ver weg zit. Veel plezier! groetjes, Ilja en Jelle en smakkerd van daniel

Loes Rinia van Nauta

Hé Rixt,
Wat leuk om te lezen over jouw avonturen. Heerlijk hoor, al zo gauw 5 weken voor jezelf. Heb je ook een auto tot je beschikking of reis je per kangaroo ?? struisvogel kan ook natuurlijk. Froukje komt vanmiddag bij me op bezoek (ben 57 geworden) en die zal ik ook de groeten doen.
In de klas hebben we het regelmatig over je en we missen je !! Liefs en een dikke tût. Loes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active